S T A R K

Xoş gəlmisiz

Technology

Peşəkarlıq

Biznesiniz üçün İT və Təhlükəsizlik həlləri

Bizim işimiz problemi həll etmək üçün yol boyunca mənasını itirmədən
ən rahat, sadə və effektiv yolu tapmaqdadır.

  • İT servis xidməti Zəif-axın xidmətləri Support xidmətləri İsti satış xidmətləri İT servis xidməti Zəif-axın xidmətləri Support xidmətləri İsti satış xidmətləri

99 %

Stark Technollogy olaraq əsas üstünlüyümüz

Keyfiyyət heç vaxt dəbdən düşmür.Biz rəqabətik…

Problemin həlli

Yaranmış problemlərin anında həll olunması

Missiya və Vizyon

Misiyamız müştərilərin istəklərini vaxtında və dəqiq həlli.

Sadiq Hüseynov

IT Meneger

Bizi seçənlər
Xidmətlərimiz

Biz İT Problemlərini Həll edirik
Təhlükəsizliyi qoruyuruq

Statistika

Biz Biznes Uğurunu Artırırıq

70+

Müştərilər

15+

Proyektlər

12+

Əməkdaşlar

99%

Məmnuniyyət

5+

Bloq

  • İT servis xidməti Zəif-axın xidmətləri Support xidmətləri İsti satış xidmətləri İT servis xidməti Zəif-axın xidmətləri Support xidmətləri İsti satış xidmətləri İT servis xidməti Zəif-axın xidmətləri Support xidmətləri İsti satış xidmətləri

Müştəri rəyi

Sizin şirkətlə əməkdaaşlıq etdiyimiz üçün çox məmnunuq

Etibar Hüseynov
Meneger

Müştəri rəyi

Sizin şirkətlə əməkdaaşlıq etdiyimiz üçün çox məmnunuq

Sevinc Osmanova
Web Designer

Müştəri rəyi

Sizin şirkətlə əməkdaaşlıq etdiyimiz üçün çox məmnunuq

İqbal Əliyev
Designer
See Our Faq's

Tez-tez verilən suallar
və həlləri

-Kompüterinizin zəif işləməsinin bir neçə səbəbi ola bilər.Əgər hər hansı texniki problemi yoxdursa, o zaman birinci virus olub-olmadığını yoxlamaq lazımdır.Digər tərəfdən “task manager” vasitəsiylə kompüterin resurslarının necə istifadə olunduğuna və hansı proqramın istifadə etməsinə baxmaqla problemin nədən qaynaqlandığını aşkar edə bilərsiniz.
-İlk olaraq HDD-ni HDD Regeneratorla yoxlayın, bad sectorları düzəltməyə çalışın. Əgər delaylar və BAD sectorlar tam həll olunmursa, sayı çoxdursa HDD-ni dəyişəsi olacaqsınız.
-Çalışın müxtəlif proqramlarla internetin sürətini yoxlayın.Onlardan ən çox istifadə olunanını və etibarlısı www.speedtest.net-dir. Əgər provayderin sizə təqdim etdiyi sürət ilə real aldığınız sürətdə fərq varsa, modemə gələn xətti birbaşa kompüterinizə qoşub elə sürəti yoxlayın.Yenə də eyni nəticəni alırsınızsa o zaman provayderinizlə əlaqə yaradın.
1- start->control panel->device manager
2- view menyusunda “Show hidden devices” hissəsini seçirik
3- Network adapters olan qolu açırıq
4- Çoxlu sayda “Microsoft 6to4” adlı adapterlər görəcəksiniz
5- Həmin adapterləri silin
6- Kompüteri restart edin
Restart etdikdən sonra qovluğ adını yenidən dəyişməyə cəhd edin. Nəticəni bizimlə bölüşməyi unutmayın.
MƏQALƏ

Ən Son İT xəbərləri Oxuyun

Bizə müraciət edin

Əlaqə